Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

sâmbătă, 31 decembrie 2011

2011 a trecut,SALUT 2012!


2011 a trecut.Vine 2012.Ce-a fost bun în anul care tocmai s-a încheiat?Pentru mine a fost un an cu impliniri.Se putea și mai bine,dar atât a dat Dumnezeu.În primul rând am reușit să termin facultatea:cu bine!În al doilea rând,de fapt ce a fost mai important în acest an,am reușit să mai așez o cărămidă(solidă zic eu) la temelia transformării mele ca om,schimbare pe care mi-am dorit-o foarte mult.Era nevoie(numai Dumnezeu știe asta) de o schimbare în viața mea.Acum sunt mult mai pregătit pentru provocările ce vor veni.Sunt conștient că altfel le voi face față,fiindcă am dobândit mai mult curaj și mai multă liniște interioară.Văd în fața ochilor mei drumul vieții pe care trebuie să apuc,pentru a reuși și pentru a mă simți mult mai împlinit decât sunt acum.Acest drum îl văd de acum altfel,nu ca înainte: îl văd drept,fără ocolișuri rătăcitoare,în care să mă pierd.Mă scald în ape limpezi,nu în bălți tulburi. Și chiar dacă în viitor vor veni necazuri peste capul meu,voi ști cum să le întâmpin:ca un ADEVĂRAT LUPTĂTOR.Nu mă mai sperii așa ușor.
Privesc cu ochii plini de speranță spre viitor,spre 2012.Am auzit că în 2012 vine sfârșitul lumii.Ce păcat,că eu nu am timp de el,căci sunt cu ale mele.Îmi doresc multe de la anul ăsta:mai multe ca niciodată,pe toate planurile!Sunt așa de sigur că o să reușesc!De unde știu asta:din faptul că motorul faptelor mari nu este altceva decât armonia lucrurilor mici care lucrează în interiorul tău.Și pentru că sunt înarmat cu o armă biruitoare:RĂBDAREA.
Dar cel mai mult îmi doresc să văd în jurul meu oameni mai buni,oameni mai puțin egoiști,mai puțini oameni care se gândesc la ei,mai puțini oameni care să își plângă de milă,mai mulți luptători,mai mulți credincioși și tot mai puțini oameni ignoranți.Vreau să văd mai mulți oameni care se îngrijesc de suflet,mai mulți oameni care iubesc,mai mulții copii voioși,mai mulți tineri ținându-se de mână prin parcuri,mai multe familii creștine,mai multe persoane care-L caută pe Dumnezeu!
Dumnezeu să vă îndeplinească dorințele în Noul An!

Un comentariu:

Jose Maya spunea...

Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
Jose Maya