Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

joi, 6 octombrie 2011

Părinte drag

Unde ești tu,părinte drag?Pe ce cărări ai apucat,de nu te mai găsesc?Prin ce colțuri întunecoase te-ai ascuns,de nu-ți mai văd fața luminoasă?De ce nu te mai simt azi,aici,lângă mine?
Uite ochii mei cum plâng!Cine o să-mi mai șteargă acum lacrimile?Nu vezi,nu mai este nimeni lângă mine:am rămas SINGUR.Au plecat toți,s-au ascuns în întuneric.Și cine o să-mi dea de acum încolo sfaturile de care am atâta nevoie pentru a merge mai departe?
Ai plecat de lângă mine, a plecat și NOROCUL meu.
Părinte drag,spune-mi,te rog,unde mi-a plecat COPILA?Copila mea cea dragă,nici pe ea nu o mai găsesc.Și DRAGOSTEA,părinte drag,cine mi-a răpit-o?
Să fii orbit într-atât ochii mei încât să nu te mai pot vedea, ori urechile mele să fie de vină că nu te mai pot auzi?Ori pielea mea a ars într-atât încât nu mai pot simți nici măcar cea mai ușoara adiere de vânt?
Părinte drag,privește,rogu-te,în acest ABIS!Se aude un țipăt surd.Un scâncet de copil poate,sau poate doar un om ce a amuțit de atâta durere,dar care se chinuie totuși să-ți vorbească.Ascultă-l,părinte drag,și întinde-i mâna ta!Iar de poți,părinte drag,picură-i și o lacrimă din cerul tău peste obrazul lui suferind.Și,părinte drag,iartă-l pe cel ce ți-a greșit în toate zilele,căci orb a fost când s-a împiedicat și a căzut în acest abis,surd a devenit de nu îți mai recunoaște glasul,fruntea și-a ars-o în focul nebuniei de nu mai simte scumpa ta binecuvântare,dar,PĂRINTE DRAG,nu uita că,de acolo de unde e acum,din adâncul gropii,el te caută și îți strigă cu o voce pe care oamenii de azi nu o pot auzi:AJUTĂ-MĂ!

3 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

frumoasa postare.si putin trista, abia dupa ce pierdem realizam ca de fapt aveam nevoie de acea persoana.

Tariel spunea...

Merci Lavi!

Lavinia Dance spunea...

nu ai pentru ce, eu iti multumesc pentru vizita :)