Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

duminică, 30 octombrie 2011

It happened one night:OLDIES BUT GOLDIES


Am vazut un film,un FILM SUPERB la urma urmei,de care am ramas impresionat si vreau să îl recomand tuturor,pentru că merită văzut.Chiar îl recomand cu multă căldură,un film PERFECT după părerea mea.Poate că după ce o să-l vedeți,o să-mi spuneți că am exagerat,dar recunosc că nu am mai văzut un film atât de bun în ultimul timp și asta din cauză că am renunțat să vizionez filme,dezamăgit fiind de ceea ce se scoate acum pe piață.Este vorba de "IT HAPPENED ONE NIGHT",un film cu de toate, cum îmi place mie,care,culmea,a fost făcut în 1934.Clark Gable este FENOMENAL și deja cred că va fi no. 1 pentru mine,înaintea unor actori precum Tom Hanks,Alain Delon sau Jean Reno,pentru că interpretează EXCEPȚIONAL acest rol.Filmul este realizat de regizorul FRANK CAPRA,iar alături de GABLE mai joacă și actrița Claudette Colbert.M-a impresionat foarte mult AUTENTICITATEA rolurilor,stilul inconfundabil al lui Gable(Doamne ce actor!),faptul că nu te plictisești deloc,dar cel mai mult m-a impresionat stilul autentic,atât de APROAPE DE ADEVĂR cu ajutorul căruia regizorul a zugrăvit tabloul relației dintre 2 oameni care ajung să se îndrăgostească unul de celălalt.Sunt atât de naturale și de autentice trăirile celor doi,vorbele lor,comportamentul lor,încât nu îti vine să crezi că a fost vorba doar de un film.Spre deosebire de comediile americane de astăzi,care sunt din ce în ce mai vulgare și mai de prost gust,în care dragostea este prezentată intr-un mod denaturat,rupt de realitate.Dacă vrei să vezi cum se comportă un bărbat care iubește cu adevărat,uită-te la acest film.Și deasemenea,dacă vrei să vezi cum reacționează o femeie care realizează în cele din urmă că iubește cu adevărat,uită-te!Și când mă gândesc că Gable în acest film era cu 10 ani mai mare ca mine.Iar acum 13 ani îl vedeam pentru prima dată în "Pe aripile vântului",un film în care joacă un alt rol de excepție. Dumnezeu să îl ierte pe cel care s-a stins din viață la doar 59 de ani!

Niciun comentariu: