Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

joi, 11 august 2011

Câteva lucruri pe care le apreciez la o fată:


Îmi place ca o fată:

-să fie sinceră.Urăsc minciuna mai mult decât răutatea unei fete

-să iubească copiii,mai mult decât câinii,pisicile sau alte...animăluțe

-să fie modestă

-să fie sociabilă,deschisă și curajoasă în relațiile cu oamenii

-să aibă inițiativă.Sunt de acord că,băieții trebuie să facă întotdeauna primul pas,dar nu mi-ar plăcea să am lângă mine o fată căreia îi lipsește intenția de a făptui.Nu îmi plac persoanele în criză de idei sau nehotărâte.Dacă există teamă nejustificată,atunci dispare puterea de creație și deci există o problemă.Prefer să evit situațiile când "ne mănâncă câinii pe amândoi"

-să vorbească și ea la fel de mult ca și mine.Mă simt ciudat când ies cu fete și vorbesc numai eu.Nu-mi place să se uite la mine...și doar atât.Spune și tu ceva,că doar de aia ți-a dat Dumnezeu creier!

-să fie cuminte și cu personalitate

-să fie copilăroasă

-să aibe principii pe care să și le respecte,dar să nu fie fixistă,cu idei fixe sau încăpățânată

-să fie sensibilă,să nu-i lipseasca imaginația sau puterea de a visa

-să fie optimistă și nu pesimistă

-să se imbrace adecvat la școală,pe stradă sau la întâlnire

-să se machieze rar,aș prefera chiar deloc,să nu își vopsească părul

-să fie finuță,dar mai mult de atât,feminină

-să-i placă florile,surprizele și plimbările în aer liber

-să fie inventivă

Nu-mi place la o fată:

-să fumeze

-să consume alcool

-să înjure sau să vorbească urât

-să bârfească

-să fie comodă.Comoditatea este un defect care de multe ori duce la ... kilograme în plus

-să aibă oroare de gătit sau de făcut ... curățenie

-să fie înnebunită după clubbing,shopping,bamboo sau alte fițe

-să-i sară țandăra prea repede.Prefer să înceapă să plângă atunci când se supără,sau să...tacă!

-să se declare atee."A nu crede în Dumnezeu este o infirmitate",iar eu nu am de gând să mă însoțesc cu persoanele cu dizabilități pe stradă.

- să fie răsfățată

- să se vaite

-să plimbe cățelușii după ea.Cuțu,cuțu,cuțu.Nu-mi place să fiu cățelușul nimănui.O dată a venit la mine o fată pe care o cunoscusem de curând, spunându-mi că vrea să mă invite la un dans.Deși inițial am acceptat,m-am răzgândit repede.Am văzut că o mai aștepta un băiat.Recunosc însă că există o singură fată pentru care aș fi de acord să fiu cățeluș.Dar este o persoană cu totul și cu totul specială,o excepție.Și pentru astfel de persoane se merită,zic eu,să faci parte din cei 101 dalmațieni.

Cam atât.Aș adăuga mai multe,dar pe moment nu imi mai vine nimic în minte.Știu,știu,o să spuneți că sunt pretențios.Că nu o să găsesc fata ideală,cum se spune.Cu toate acestea,am cunoscut și astfel de fete,puține ce-i drept.Normal că pentru asta mă simt un băiat norocos.Nu este deloc o întâmplare că plăceau și ochiului,nu numai inimii.Acum,că le-am întâlnit,știu că ele există și nu-mi mai vine așa de greu să le găsesc.Acum,mult mai ușor dau la o parte ceea ce nu mi se potrivește.Și,cel mai important,fără mustrări de conștiință!