Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

miercuri, 2 martie 2011

Am ramas fără cuvinte...


Pentru prima dată în viața mea am rămas fără cuvinte și fără vorbe.Pentru prima dată în viața mea imi doresc să rămân un mut de acum incolo.Pentru prima dată în viață urăsc într-atat cuvintele și vorbele încât dacă ar fi posibil le-aș da foc sau le-aș desființa,iar după aceea aș inventa un nou mod de comunicare între oameni.Și tot pentru prima dată nu mă mai sperie gândul de a trăi,așa viu cum sunt,într-un cavou gros de piatră,în care să pot urla în voie fără ca cineva să mă poată auzi.Aș vrea să-mi înghit toate vorbele superficiale pe care le-am rostit până acum.Toate vorbele goale aș vrea să plece acum de la mine.Aș vrea să-mi înghit limba și să nu mai vorbesc despre nimic.Nu vreau să par întunecat de deznădejde,dar asta simt acum.Azi,cuvintele și vorbele mi se par un blestem pe capul meu.Nu știu cum va fi mâine,dar azi simt așa.În clipele acestea mă mulțumesc să răspund tuturor printr-o tăcere de mormânt.Sau poate azi doar am realizat că la urma urmei și tăcerea e un răspuns.

Niciun comentariu: