Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

luni, 3 ianuarie 2011

Un nou blog


Începând din această săptămână o să imi fac un nou blog și o să-l numesc chiar așa:"Adevărul despre Corneliu Zelea Codreanu".Nu de alta,dar m-am săturat să văd cum se aruncă cu noroi în acest mare erou al neamului românesc.El este după mine cea mai puternică personalitate a României de dupa 1900.Menționez că nu fac parte deocamdată din niciun partid politic,așa că acuzele celor ce vor spune că m-am apucat de propagandă politică vor fi neîntemeiate.Într-adevăr simpatizez cu ideile Mișcării Legionare Codreniste,dar asta nu înseamnă că fac politică.În momentul când mă voi înscrie în vreun partid voi anunța acest lucru pe acel blog.Scopul meu,cel puțin deocamdată este acela de a apăra imaginea lui Corneliu Zelea Codreanu așa cum a fost în realitate,pentru că pur și simplu m-am săturat să văd cum în continuare este falsificată istoria și suntem manipulați cu aceeași nesimțire bolșevică,cum sistemul ne vinde aceleași gogoși toxice,încercând din răsputeri să îngroape tot ce au avut românii mai drept și mai cinstit. Nu a fost suficient să-l omoare mișelește,să pună acid sulfuric peste el și apoi să toarne o tonă de beton în groapă.Nu a fost suficient să i se fure apoi osemintele și să le ducă în loc necunoscut,nu a fost suficient să i se șteargă numele din cărțile din istorie.Mai nou ei fac aceleași lucruri pe care le-au facut dintotdeauna.Iată dovada cea mai clară că sistemul nu s-a schimbat.Ei merg pe aceeași linie,adică nu obosesc niciodată să toarne și astăzi cea mai nenorocită otravă peste el.Până când?
CZC este prezentat exact ca pe vremea comuniștilor adică: un criminal abject,un nazist înrăit,antisemit,xenofob,rasist și toate relele din lume,iar România o duce prost din cauza lui și nu din pricina sataniștilor marxisti.Ei bine,niciuna dintre acestea nu sunt adevărate.Continua campanie de denigrare este dovada cea mai clară clară că Romania merge pe același drum ca și înainte de 89,adică merge intr-0 direcție greșită!Acest fapt întărește ideea că România nu mai aparține românilor,ci servește intereselor unei clase de oameni politici mediocri și corupți până în măduva oaselor.Acești gândaci de bucătărie,căci oameni nu îi mai pot numi sunt făcuți din același aluat toxic și sunt susținuți la conducere de oculta internațională.Nu contează pentru aceștia că ei se schimbă din 4 în 4 ani,dacă în locul lor vin alții croiți din aceleași aluat.Interesul conducerii trebuie să corespundă intereselor internaționale:prostire și manipulare în masă,robie absolută,cât mai puține capete luminate,transformarea României într-o țară de consum pentru a crește veniturile corporațiilor internaționale.Nu-i de mirara că în România se cultivă țigănismele de tot felul,pe stradă sunt tot mai mulți tineri drogați,în spitale mor tot mai mulți oameni.Pentru că astea sunt obiective clare trasate de cei ce au puterea.Asta se vrea.
Revenind la CZC,el este românul cel mai lovit din toate timpurile.Și asta nu e întâmplător deoarece el este cel mai român dintre toți.Iar românul în toată istoria lui a fost pălmuit din toate părțile.Mă uit în jurul meu și mă minunez de naivitatea multor oameni,unii chiar în vârstă,profesori,oameni educați.Cum poți să crezi tu ca român că omul care ieri te-a pălmuit și te-a scuipat în ochi vine azi și îți spune:"Eu îți vreau binele".Eu nu cred nici în vrăjelile americanilor,nici ale rușilor,nici ale Europei.Eu îi cred doar pe cei care s-au sacrificat ca eu să duc o viață mai bună.Atât.Restul sunt povești de tarabă.Eu sunt dator să-i cred pe cei care au suferit pentru mine.De aceea nu mă simt obligat să ascult minciunile unor oameni ieftini. Corneliu Codreanu nu a fost nicidecum un om ieftin.Deși e un mort e totuși viu.E mai viu decât mulți din politicienii de azi.E așa de viu încât are dușmani și în zilele noastre.E tot atât de periculos mort ca și viu.Vocea lui se face auzită până în zilele noastre,e mai actual ca niciodată.De ce?Pentru că el este strigătul românului subjugat de veacuri.Și prin el strigă atâția români neîndreptățiți.Români cinstiți și corecți care nu au un loc de muncă deoarece refuză să se adapteze la un sistem bolnav.Iată ce spunea Corneliu Zelea Codreanu în "Însemnări de la Jilava":
"Nu ştiu dacă a existat vreodată în viaţa publică a României un om care să fi fost atacat cu atîta înverşunare, patimă şi rea-credinţă de întreaga presă şi de toate cluburile iudeo-politicianiste, aşa cum am fost eu de la arestarea mea, în tot timpul instrucţiei, în scopul de a-mi pregăti condamnarea în faţa opiniei publice. N-a fost nimeni, în tot trecutul politic românesc, asupra căruia să se fi concentrat atîta ură. Nimeni n-a fost lovit ca mine, fără a avea posibilitatea să mă apăr, fără ca cineva să mă poată apăra ".Iar eu spun:Nu știu dacă a existat vreodată în istoria României un om mort care să fi fost atacat cu atâta înverșunare,patimă și rea-credință de întreaga presă "liberă" și de toate cluburile oculte-politicianiste,așa cum a fost Corneliu Zelea Codreanu de la asasinarea lui,atât în timpul comunismului cât și azi pe timpul așa-zisei "democrații".N-a fost nimeni, în tot trecutul politic românesc asupra căruia să se concentreze atâta ură,fără posibilitatea să se apere căci el e mort și cu foarte puțini dintre cei vii care îi iau apărarea.De aceea am luat hotărârea să fiu unul dintre apărătorii lui.Am ambiția de a deveni cel mai bun avocat al acestuia.Voi demonta toate minciunile despre el menite să manipuleze lumea și am să fac asta nu ca un filolog,ci expunând multe dintre faptele lui.Am să arăt fapta și calitatea de om ce reiese dintr-însa.Un om se judecă după fapte și nu după auzite.De unde atâta considerație pentru acest om?E simplu:l-am cunoscut iar acest lucru mi-a schimbat viața în bine.Îl port în gând mai tot timpul și încerc să îi urmez îndemnurile.Iar până acum n-am omorât pe nimeni,nu am ofensat nici un evreu și nici un țigan.Nu sunt nici măcar antisemit.Și nici un fascist.Cum l-am cunoscut?Simplu:Nu am fost comod asemenea altora care dau doar un search pe wikipedia.Am refuzat să fiu superficial și să ascult poveștile din dreapta și din stânga mea.Am fost profund.L-am pătruns.M-am pus în locul lui.M-am frământat ca și el.I-am spus:"Dă-mi mie din grijile tale,să văd și eu cum sunt".Și credeți-mă erau frământări autentice,nu flecăreli băsesciene sau udrești.Erau coarde sensibile ce scoteau sunete duioase,nu sunete electronice sau văicăreli de manelari.Era plânset de sfânt și nu rânjet de marinar.

Un comentariu:

Jose Maya spunea...

Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
Jose Maya