Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

luni, 31 ianuarie 2011

Documentar foarte interesant:"Demascarea industriei muzicale"


Întâmplător, căutând pe net am dat peste un documentar foarte interesant-"Demascarea industriei muzicale".Eu zic că se merită să îl vizionezi,mai ales că spune multe lucruri despre ce se întâmplă de fapt în industria muzicală.Pe mine acest documentar nu m-a șocat deoarece mă așteptam la așa ceva.Când eram mai mic nu puteam înțelege cum artiști precum Eminem,50 cent,sau alții care cântau despre droguri,bani și femei se bucurau de un succes atât de mare.Într-un final am înțeles că ei au fost promovați de alții din spate.Personal pot să mă laud că nu am ascultat nici un artist care a făcut pact cu diavolul pentru a ajunge "acolo sus".Cel mai celebru artist de a cărui muzică nu pot deloc să mă debarasez si îl ascult cu mare plăcere este Enrique Iglesias și asta pentru că ascult de la 10 ani,adică atunci când el își lansa primele albume.Spun asta cu riscul că foarte mulți o să râdă de mine,dar știți cum e:imaginea pe care și-o întipărește un copil despre cineva greu se mai poate schimba.Asta e,am crescut cu muzica lui și după aceea,a tatălui său.Mai bine decât cu Eminem sau Paraziții,zic eu.Dar din câte am văzut în ultimul timp și Enrique Iglesias a luat-o rău pe arătură axându-se pe melodii mult mai comerciale.Asta e!Celebritatea.Sper să-i vină mintea la cap și să se apuce de lucruri mai serioase-să facă un bebe,că are de unde să-l întrețină.
Cât despre Jay-Z,nu mă miră că este un satanist în adevăratul sens al cuvântului întrucât majoritatea artiștilor promovați de el o iau tare cu drogurile-v.Rihanna.Iar despre Katy Perry nu pot spune decât atât:o diavoliță a naibii de frumoasă.Păcat însă că frumusețea e trecătoare.În final nu pot să-mi exprim întreaga mea admirație față de Mickael Jackson,un artist pe care personal nu l-am apreciat așa cum trebuie când a fost în viață.Iar pentru DMX am să mă rog în rugăciunile mele.Mă bucur că Dumnezeu i-a schimbat viața.
Mai jos aveți link-ul cu documentarul tradus(nu știu sigur dacă tot ce se spune este adevărat dar merită văzut):

Demascarea industriei muzicale

Un comentariu:

Mallynna spunea...

foarte interesant!