Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

luni, 13 octombrie 2008

Cine este BlancheEtNoir?

R...,cum ii spun prietenii,pt mine reprezinta o mare enigma,pe care n-am reusit inca sa o deslusesc.
O enigma ce-mi degaja mai multa vraja decat cea a Otiliei..."Fata faina" de altfel,ea reprezinta un personaj ciudat doar in opinia mea.Pt. multi altii,ea este "foarte de treaba",ba chiar "prea de treaba".Pt. mine ea nu e asa,nu vreau sa fie asa!Scriu despre asta,dat fiind faptul ca am intalnit-o de curand,dupa ce n-am mai vazut-o de ceva timp.Nu aveam de gand sa aduc in discutie acest subiect,dar eu trebuie sa zugravesc o realitate,iar aceasta realitate a venit o data cu ea!De atunci m-am mai trezit putin din acel vis nefast al vietii,aducator de pierzanie intr-un fel,realizand cine sunt,ce am realizat si ce am de facut pe viitor.Asta am simtit atunci si inca mai simt si acum,aceasta crunta realitate.BlancheEtNoir e "pseudonimul" pe care si l-a ales ea insasi si nu cred ca exista altul mai potrivit pentru ea.Mie insa imi face placere sa-i zic Maria.Dar pt.a continua povestea,trebuie sa o reintalnesc.Acum pot sa spun doar atat:Cuvintele sunt de prisos cand o intalnesc,prefer sa scap repede de ele,m-as multumi doar sa privesc...

Niciun comentariu: